Sunday, January 18, 2009

. : pilihanraya kecil : p036 : kuala terengganu : .


TAKBIR!!!! Allahuakbar !!! Alhamdulilah syukur ke hadrat Allah, Parti Islam SeMalaysia atau mewakili PAKATAN RAKYAT menang. Menang besar .Ramalan aku, yang aku bagi kat tok aku, yang PAS menang majoriti 2000 semalam, menjadi kenyataan. Huhuh. Aku dari pagi memang dapat info terus menerus dari member sekolah teknik aku, roger melalui SMS. Semangat jugak roger ni pergi. huhu Seronok aku, kemenangan rakyat. Aku dapat rasa kan, margin pengundi muda seperti aku, agak cenderung ke arah pakatan rakyat. Mungkin segelintir je, yang tak faham2 lagi signal nya. Bila la, nak dapat rasakan pilihanraya kecil parlimen tambun ni. hehe Kot2 la si husni tu, nak letak jawatan ke. Huhu.. Dah la.. dah ngantuk ni,! Esok agak nya la, surat khabar utusan tulis apa la kan.. huhu.!

p/s : chelsea menang dengan stoke city, 2-1. superb lampard.

No comments: