Monday, January 12, 2009

. : chelsea vs manchester united : .

tarikh : 11 januari 2009m
jam : 11.55pm
tempat : kedai mamak nijam sunway.

pertama sekali yang dapat di ungkapkan. Sedih nya..!! kecewa gila.
kalah lagi. kalah dengan manchester united nih, menambah lagi luka di hati aku, kekalahan demi kekalahan.. malam ni, aku dah ready nak pergi kedai mamak, dari pukul 10. game pukul 11.55pm.aku pergi dengan budak2 kampung je la. boleh tahan la, duduk betul2 depan tv, regular customer kata kan. huh. Semangat bersengkang mata walaupun, nak kerja pagi, esok.. huh. Line up chelsea malam ni, aku rasa yang terbaik di antara yang terbaik.

CHELSEA FC
cech
bosingwa terry(c) carvalho a.cole
mikel
ballack lampard deco j.cole
drogba

huh. aku yakin, if drogba, play dengan team2 big four, dia jadi power. anelka on the bench. ok la kot. too waste. ballack top form, terry batu balik dari gantung 3 game,carvalho, dah ok. senang cite, memang superb la.. huh. scolari, dengan samba nya. mourinho pun datang, tengok bekas anak2 buah dia lawan., bagi aku, dia datang nak tengok MU ni, sebab, nanti dia nak lawan, time champions league nanti.

1st half : balance mula2 nya, serang2 pun, banyak di patahkan. drogba dah mula dapat sentuhan, tapi mamcam dia kurang yakin je kali ni. Terry pun ada buat kesilapan yang tak patut dia buat. Banyak kad kuning, berpihak pada chelsea, lampard, carvalho, a.cole. hurm. last2 minit, minit 45++ macam kucar kacir skit, gol..!! shit!! tery tak marking vidic, free je, dia tanduk. arh... gol. begema je sorakan penyokong MU, handfone aku pun dah mula masuk mesej2, yang tak bertauliah. haha. layan kan je, 1st half, ketinggalan 0-1.

2nd half : anelka dah masuk, ganti kan deco, aku pelik jugak, apa la taktikal si botak brazil tu, haa, layan kan je.. game semakin panas, chelsea, tak boleh masuk langsung kotak D MU, aku rasa, memang takde percubaan langsung. caitt. golll lagi.!! rooney plak. Evra crossing from bucu line, bosingwa punya mistake, bosingwa, macam tak perform langsung, failed.! aduhai. 0-2. lagi la tertekan, sms terus menyelubungi handfone aku, aduhh...! geng2 Mu, kat meja tu, dah mula memekak, aku tak terkata apa. malam ni, memang midfiled chelsea, memang failed, memang macam dah mengaku kalah je, sedih gile... we'll keep the blues flag CRYING high...! aku ingat aku je, yang perasan bosingwa tak perform, tapi, scolari lebih mengetahui. Dia kena tukar dengan juliano belletti. haa. Ganas sungguh mamat ni, dah tackle ronaldo, betul2 dekat corner tu plak. Dah freekick lagi. huh. tak sanggup aku nak tengok lagi. Memang cun taktikal MU, gerakan berbatov dengan vidic, sorang cover line, sorang lagi berlari ke bola. yeahh.. smart.. gol lagi. 0-3.
Checkmate!! Damn.! huh. Tinggal sisa2 masa yang bergerak begitu pantas..
93 minit.Pritt..pritt....prittttt..memang Peritttt!! Perit nak terima kekalahan kali ini.

Time balik, dah pukul 2.30am. Sms still masuk lagi, kena kutuk lagi, haha. layan... nak tidur pun tak boleh. Nak bangun awal, nak kerja shift pagi. Pukul 4.30 am dah nak kena bangun. aduh.....
Bismikallah humma ahya waa'mut.! selamat malam.....~

Sampai dikilang, bila selisih dengan penyokong MU je, semua buat isyarat jari 3,. apa makna nya?? Takde makne nye.....! huhu :'(
p/s=tiada gambar menarik yang boleh di paparkan, malm yang suram!

No comments: