Wednesday, January 21, 2009

. : hadiah dari timor leste : .


bapa ku pulang dari kota,
bapa ku berikan kereta;
kereta kecil warna merah,
boleh ku bawa ke sekolah.


hahah. ini lagu favret time sekolah rendah kat SRK Cator Avenue dulu. Ngee~ Malam ni, ayah aku balik dari timor leste, singgah di ipoh kejap. Dalam fikiran aku, apalah dia nak bagi aku hadiah kali ni, aku bukan nye breharap sangat. Tapi kalau dah bagi, aku terima aje la. hehe
Bila aku balik je kerja pagi tadi, masuk je, bilik, ada atas meja komputer, satu kotak kecil, wow.. seutas jam tangan laa beb. hehe. Aku belum buka kotak lagi, tapi, aku agak msti cantek punya, taste ayah aku dengan aku, kadang2, lebih kurang sama je, tapi, selalu nya, lain sangat. haha
jeng...jeng..jeng.. TIMEX EXPEDITION. Smart la. thanx abah. : ) u r the best among the best.

sekarang boleh la aku nyanyi,

bapaku pulang dari timor leste,
bapaku berikan seutas jam;
jam tangan berwarna hitam,
boleh ku bawa pergi kerja.



: )

No comments: