Thursday, January 29, 2009

. : gemokk oh gemokk : .

huh. dea ni..! buat hal lagi la. lepas satu...dua.. lepas dua.. tiga..! ee. geram aku, masa minggu lepas, hari jumaat (23.01.09) cakap dekat aku, kita pergi pasang aksesori hari rabu (28.01.09) sebab kedai tutup, cina nak raya. Haa. itu punya alasan memang la boleh terima, tapi bila sampai 28.01.09, Gemokk hantar mesej dekat aku "bro, kedai tu tutup la bro, esok la k!" haa..Esok tu, makna nya, khamis bersamaan 29.01.09. Ok. pagi tadi, aku sms, tanya, apa macam? Dia cakap, "jap, jap, japgi aku call". Haa.. aku tunggu la, pagi ni, tak call pun. Last2, aku jugak yang call, bila tanya.. Petang ni, datang la, kita pasang alarm. Spoiler dengan lip, besok. Haish. jadi keje plak, aku nak berulang2 pergi kat dea. Aku sound la, aku nak pasang sekali, buat apa, nak datang banyak2 kali, bukan nak tengok muka lu je, bukan hensem pun. hahah., Last2, dea mesej, "mat, esok la k, kita pasang lepas solat jumaat, ang dtg kt pro2 trus. k" Haa.. apa cerita nih, dah seminggu pulak?! haha. Aku ni, bukan nya jenis yang tak sabar, tapi,. janji la elok2, nih macam aku takdak kerja lain plak.. Nak ngadap kereta akak aku je. Eee,, kalau ada orang tanya, Beli kereta kat mana. Sumpah, aku tak kan rekemen ang gemokk..! hahah.

No comments: