Tuesday, March 24, 2009

. : ke arah mencapai manifesto 2009m dan 1430h ku : .

Hari ini, 24 March 2009, bersamaan 27 Rabiulawal 1430h, aku masih teringat kan manifesto aku, yang aku telah lancar kan pada awal tahun ini. So, semalam aku berkesempatan nak uji dan nilai keberkesanan manifesto aku ini, sama ada tercapai atau tidak. Aku pergi giant semalam, nak cuci gambar dan beli deodorant, so aku de nampak mesin timbang dan ukur tinggi. Masukkan 20 sen x 2, kemudian berdiri tegak dan mesin itu akan menilai nya. huhu. so. keputusan nya: -

huarhh. aku pun tak sangka. Aku rasa bahagian berat, dah naik la. Bulan januari aku de timbang, dalam 58kg. Sekarang 61.5kg. So peningkatan sebanyak 3.5kg. Haha. Aku pun tak tahu la. Naik tang mana. Aku rasa sama ja, dari segi penglihatan aku. Tapi dari segi matematik nya. BERJAYA. : ) huhu

No comments: