Thursday, August 6, 2009

. : mudah yang memudahkan : .

warhh.. kehebatan era teknologi tanpa batasan sekarang ni, banyak dapat mengubah cara kehidupan sekarang. kini, dengan ada nya internet. lawati la laman web : -




semalam, secara tak langsung aku turut membeli 2 helai t-shirt, yang memang susah nak dapat di pasaran, menurut nama dan lokasi jurujual tuh, dari sarawak. wah.. jauh tuh.. haha. tp harga berbaloi, terus sambar la, kalo bundle dekat ipoh, mahal, mahu dea kapak dekat rm40 sehelai, tapi mamat nih, jual rm40 2 helai, siap delivery smpai pintu umah aku lagi. wah.. ini dh kira bagus, modal nya, hanya sms je. kautim pun dalam sms, canggih kan? haha. aku nak pergi kerja semalam, terus kau pergi bank-in duit kat maybank. tapi keikhlasan para penjual tuh, hanya ada pada dia la. kalau dia tipu, nak buat macam mana, tuh urusan dia dengan Allah swt aje la. Ntah, kalau rm 40 pun dia dah tipu, kalau rm40ribu, lagi la.. hehe. takpel.a. aku percaye lu kali nih.. haha.


aku pun nak letak barang yang aku nak jual dalam website tuh jugak la. bgus la.. tp pelik la, mane owner mudah tu, dpt komisen, padahal, bukan aku deal ngan owner mudah tuh pun. huh.. best.. best!! hehe








No comments: