Monday, August 17, 2009

. : hurm. nikon d60 : .



huh.. dah lame aku ngidam kn nye. hurm.. ntah la.. sblum nih, teringin nk beli yg digital2 biase2 je. tp. ramai penggemar kamera ckp.. jenis DSLR nih pun best DSLR (digital single lens reflex) huh..aku beli nih pun, bukan nya brande new dr kedai pun. aku bli dr mmber aku, paksheikh, mmber aku time dkt poly dlu. tuh pun mcm tak rancang sgt pun, saje je, aku msj la paksheikh, tanya, ada ke org nk jual. last2 dia ckp, dia yg nk jual aku pun, tak pikir panjang sgt, arga yg ditawarkan, berbaloi je.. sambar je la.. huhu barang post guna DHlL, mahal btol dr penang ke ipoh, rm108=. kalau pegi ambik or antar sendiri pun, tak sampai mcm tuh arga nya. haha. ape bole buat.. nasib la.. hurm.. jom.. naik cameron... snap pix byk2.. huhu!!


No comments: