Friday, April 17, 2009

. : my next career : kapar energy ventures : .

Alhamdulilah..syukur ke hadrat Allah swt.
Jam 4.50pm,17hb April2009.
Ada satu panggilan di buat kepada my nokia,
No yang tak dikenali, +60332508802
Alhamdulilah..
satu panggilan yang dibuat dari KAPAR ENERGY VENTURES.
Diberitakan, aku punya sesi temuduga, telah berjaya.
Diminta aku,
memilih tarikh bagi diadakan,
ujian kecergasan dan medical check-up.
Aku diberi pilihan samada 20hb,22hb atau 27hb.
Aku telah memilih pada 20hb,
kerana pada tarikh tersebut,
adalah cuti umum bagi seluruh rakyat di negeri perak,
kerana hari keputeraan Sultan Azlan Shah.
Huh. Alhamdulilah.........syukur..
Rezeki aku, di Klang pula.
Amin, Aku telah mencapai salah satu daripada,
: MANIFESTO TAHUN BARU : 1430h 2009m :

Alhamdulilah
Alhamdulilah
Alhamdulilah

No comments: