Friday, July 31, 2009

. : tak ori tetap tak ok : .


dulu.. ade cerita filem nih, tak ori tapi ok.. haha. yeke? bg aku tak ori ttp tak ok. haa. cite nye camni, bulan nih, gaji aku dah keluar.. so hasil titik peluh, hari2 aku keje, ari2 aku OT, dapat la duit lebuh sikit bulan nih, dr bulan2 lain. hurm.. aku dah lama idam kan tali pinggang LEVIS nih.. yang kulit nye la. huhu. aku rse, since ramai remaja mula pakai, since 2206, haha lame btol skrg nih 2009. wahh.. lame nye aku ngidam. huhu. so, tadi aku tekad.. aku g la jusco, pegi laa.. wahh.. dah lame tak masuk sini. parking pun dah lain. ahah perhaak aku kejap td. huhu. so.. aku pun belek2 laa. alahai.. ade minah sales girls nih (melayu), buat tak heran je kat aku, ceh.. nmpak selekeh agak nya. so, dtg la amoi nih, tengek dkt aku, dea pun layan la.. haa. tup tup.. aku nak beli.. sbb aku mmg dh ngidam belt nih. haha. padan muke minah melayu tuh!! tak dpt komisen haha. belagak sangat! huhu.. dh.. lega.. puas ati.. haha.. dah abeh beli, aku pun jalan2 laa. g cari dvd chelsea nye season lepas.. hurm tak de plak.. so bad..!! hurm.. haa dah nak balik, aku jln2 jumpe plak brader lan, aku knal since 2003 dulu, sbb teringin nak jadi breakers.. huhu.. dea tegur laa aku.. alaa. apsal beli belt levis nih.. beli la yg lain2 nye.. ish.. terdiam laa aku.. ape laa ang beli belt nih, dh laa byk local.. kat gerbang malam, belambak.. hahah. siot je.. pehtu dea tnjuk belt dea, haa. tgok aku punye, ok tak? dea suh aku teka, agak2 ang, bape nih? aku pun teka la. rm200?? haha. dea gelak je.. huhu pehtu dea ckp. ala.. rm70 je.. huhu. aku pun mls nk layan sgt. aku diam je laa... haha. aku pun cakap la kat dea, biar laa, org tengok aku punye, belt dan ckp, alaa,, beli yg local. tp aku sendiri je yg tawu.. huhu.. beli dgn titik peluh sndiri.. puas ati.. lantak la org nk judge mcm mane pun. janji aku puas ati.. haha. dr pkai yg local, dan tnjuk kat semua org, dan ngaku, beli dkt butik.. lgi siot.. so.. lu pikiaq la sendiri!!! huhu

No comments: