Monday, June 15, 2009

. : ekonomi ku pulih ? : .

oh tidak!! sudah lame aku x merase keje ari2. sejak bulan 11. aku dah lame x buat OT langsung. projek pun takde. dalam bulan 2-4. aku hanye keje 4 ari je seminggu. huh..cuti tahun aku sekarang dah negatif 7. di ulang.. negatif tujuh! haha. camne aku nak raye nanti. kene keje la jawap nye? haha. cuti tanpa gaji sudeyhh!! hehe. hurm.. dalam bulan 5, pihak HR, dah kuar memo, yg kenaikan gaji x de ntuk taun ini. wow.. best jugak tuh. huhu kenaikan gaji, sepatutnya, dalam bulan 6. tapi..? xde. hurm ape bole buat.. jangan bonus x de sudah la.. huhu.


tapi sejak bulan 6, ade ura2, dari pihak2 atasan, yg ade projek baru dari CANON, NOVERO, SEMC nak masuk. Tools banyak, hampir 92 mould. huh. best la..! hurm. alhamdulilah. sejak minggu ke-2, boss dah umum dah, mulai next week, ade OT. OT yg berbayar. sebelum nih, kalo aku OT, deorang bagi cuti ganti je. bagi cuti nak buat pe, bukan leh makan pun. kalo cuti, duit xde nk buat ape. haha.. ok. aku dah bersiap sedia aku punya mental fizikal nak keje ari2, tanpa cuti. 12jam everyday! yeahhh!!


aku panjat kan kesyukuran kepada mu YA ALLAH. Alhamdulillah. Ini saje la. sumber pencarian aku demi sesuap nasi. aku bukan de terjebak dengan sistem jualan langsung, MLM, sistem piramid,arhhh!! senang cite skim cepat kaye.


babti aku continue, tentang skim cepat kaye ni. sial btol!! kene tipu idup2 aku. dah ngantuk la. penat. huh..


till finger meet keyboard...
:))

No comments: