Tuesday, January 11, 2011

. : good bye 2010m : hello 2011m : .

berlalu sudah 365 hari di tahun 2010m.
macam2 suka dan duka pada tahun 2010m.
aku senaraikan antara suka dan duka pada tahun 2010m

SUKA
1. Karier aku bertambah baik.

DUKA
2. Pergi nya seorang hero aku, Allahyarham TokWan tersayang. 18hb March 2010m

Pada 2010m, aku rasa aku bertambah rasa tanggungjawab kepada ahli keluarga aku,
pada agama ku, pada kerjaya aku. Masih tiada teman untuk di sayangi, di rindui, di sms, di mms, di video call. haha. Bagi aku, tu semua belum penting lagi. Aku harus memperkemaskan diri aku dahulu, sebelum aku nak memiliki semua itu. aku tidak suka kepada komitmen. aku tidak suka pada janji2 palsu.

harapan 2011m
1. Memiliki sebuah kenderaan yang berbumbung yang nama diatas geran adalah MUHAMMED FAUZLIE BIN RAMLI
2. Kumpul duit banyak2.
3. Solat tak tinggal. Rajin pergi surau.
4. Nak bawak mak, tok.. pergi vacation percutian di mana2 pulau. (hopefully Pulau Perhentian)
5. Rajin kerja, komitmen yang tinggi.
6. Improve my english dengan mendaftar dan menghadiri kelas bahasa inggeris.
7. Kempis kan perut yang agak memboroi. :p
8. Continue degree (impossible)

InsyaAllah. Usaha Eskelator Kejayaan.

No comments: