Thursday, February 5, 2009

. : kerajaan pakatan rakyat "tumbang" secara desperado : .




tak perlu ulas banyak2, tengok je la, berita dekat tv3 suku ye.

Jam 8 mlm, confirm hentam kerajaan pakatan rakyat yang dipilih oleh rakyat, bukan dengan duit.

Malam 5.2.09, aku berada di kediaman rasmi menteri besar, first time dapat masuk, kalau dulu, jangan mimpi la.. Nak tengok bumbung pun susah.

Malam tuh, aku datang, lewat, pukul 850pm bru sampai, roadblock besepah2, aku ikut jalan belakang, ikut ipoh parade, dapat jugak masuk, huhu.

Apa2 pun, sampai je, macam biasa terus pergi beli cenderahati, haha. Aku beli baju, 2 helai, baju lambang HAMAS,FREE PALESTINE dengan KAMI BERSAMA TOK GURU, Semuanya RM28, kautim, diskaun, hehe. Then terus la, berasak2, nak masuk,.

Aku sempat dengar ucapan dari YB kesavan, Yb ngeh koo meng, wakil makkal sakhti, wakil pro mahasiswa, dan sebelum bekalan elektrik diputus kan, terus YAB IR Mohd Nizar Jamaluddin berucap, Perhhh..semangat gila, aku ada raka, kalau nak tengok, serach dekat youtube je laa k. hehehe..Bila habis, ramai....kat luar, Cina india, orang asli pun ada, duk pegang bendera Pas, haha..

Bila balik je, hujan lebat gila....!! Hujan rahmat, Yeaahhh
p/s= esok angkat sumpah MB yang haram, mamak 786 ahuks. Ada program kat Masjid Ubuddiah Kuala Kangsar. Aku teringin nak pergi, aku nak tengok secara langsung.!! hehe harap2, ada kereta esok. huhu

No comments: